FAQ- czyli najczęściej zadawane pytania na które odpowiadamy :)

 

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie ?.

  • Zarejestruj się , ponieważ bez tego nie będziesz mógł złożyć zamówienia
  • Dodaj interesujące Cię produkty do swojego koszyka
  • Zdecyduj czy kontynuujesz zakupy czy chcesz je sfinalizować
  • Zapoznaj się z końcową ceną zamówienia zawierającą podatki oraz koszt transportu
  • Przejdź do realizacji zamówienia i podaj adres do dostawy oraz sposób płatności
  • Przelej należną kwotę za zamówienie w przypadku wyboru płatnościami elektronicznymi
  • Sprawdź swoją skrzynkę pocztową na którą przesłaliśmy wiadomość odnośnie zamówienia
  • Cierpliwie czekaj na swoje zamówienie

2. Dlaczego nie widzę cen na stronie głównej ?

Ceny nie będą widoczne dopóki nie zarejestrujesz się / bądź nie zalogujesz na swoje konto

3. Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie na sklepie ?

TAK, jest to wymóg konieczny, bez rejestracji/ logowania nie są widoczne ceny jednocześnie opcja zakupów na Sklepie jest niemożliwa.

4. Zapomniałem/am hasła do swojego konta, co mogę zrobić ?

Wejdź do panelu logowania, kliknij " Nie pamiętasz hasła ?" następnie podaj mail jaki wpisywałeś/aś podczas rejestracji oraz kliknij odnośnik " Wyślij link do zresetowania". Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość przypominająca twoje hasło.

5. Czy mogę zrezygnować ze swojego zamówienia ?

TAK, w trakcie dodawania produktów do koszyka, możesz je dowolnie modyfikować usuwając bądź zwiększając ich ilości. Jeśli sfinalizowałeś zamówienie i chcesz je anulować prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem: 6547933 wew. 111

6. Gdzie znajdę informację z czego zostały zrobione produkty?.

W opisie każdego produktu znajduje się "SPECYFIKACJA" która zawiera informacje odnośnie użytych materiałów do produkcji.

7. Czy mogę zakupić dowolny produkt będąc klientem indywidualnym ?

NIE - klientów indywidualnych zapraszamy do nagłówku " KLIENT INDYWIDUALNY" w którym zostały dopasowane produkty specjalnie na potrzeby klientów indywidualnych których nie interesuje duża ilość.

8. Czy będąc klientem firmowym mogę zakupić dowolny produkt na sklepie internetowym?

TAK - klientów firmowych zapraszamy do skorzystania z pełnej oferty sklepu internetowego

9. Złożyłem zamówienie jednak chciałbym jeszcze coś domówić jak to zrobić ?

Wybierz numer : 6547933 wew. 111lub napisz do nas informacje na adres: sylwia.matras@practic.com.pl. W wiadomości tekstowej w tytule bądź w treści podaj numer zamówienia to ułatwi nam identyfikacje twojego zamówienia i uniknie pomyłek.

10. Zakupiony towar nie podoba mi się, czy mogę go zwrócić ?

OCZYWIŚCIE - jeśli zakupiony produkt nie spełnił twoich oczekiwań możesz go zwrócić w NIE NARUSZONYM STANIE na adres:

PRACTIC SP. Z O.O. S.K.A.
ul. Jasna 6
32-020 Wieliczka

Spakuj dokładnie towar, aby nie uszkodził się podczas transportu, a do paczki dołącz formularz odstąpienia od umowy który pobierzesz z google lub skorzystasz z naszego ( ZAKUPY - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY) w ciągu 14 dni od momentu zakupu. Na rozpatrzenie twojego wniosku mamy 14 dni - do tego czasu oczekuj zwrotu pieniędzy na twoje konto.

PAMIĘTAJ, że koszt wysyłki ponosi kupujący.

Zwrot NIE przysługuje innym podmiotom gospodarczym które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

11. Chciałbym zareklamować zakupiony produkt, w jaki sposób mogę to zrobić ?

Zrób zdjęcie poglądowe wadliwego produktu i wyślij nam na adres : sylwia.matras@practic.com.pl wraz z krótkim opisem sprawy bądź wybierz numer: 6547933 wew. 111. O wszelkich dodatkowych szczegółach zostaniesz poinformowany telefonicznie bądź mailowo.

12. Czy mogę zakupić produkty z opcją faktury VAT?

TAK, podczas finalizacji zakupów możesz wpisać wszelkie niezbędne dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.

13. Zakupiłem produkt jednak nie zaznaczyłem faktury podczas finalizacji zamówienia, czy mogę ubiegać się o wystawienie faktury VAT ? .

Niezwłocznie poinformuj nas o tej sytuacji wysyłać wiadomość na adres: sylwia.matras@practic.com.pl lub zadzwoń pod numer: 6547933 wew. 111

12. Chciałbym/abym zakupić produkt z opcją odbioru osobistego w Państwa siedzibie , czy jest to możliwe?

NIE - firma PRACTIC nie daje możliwości odbiorów osobistych towarów w swojej siedzibie

13. Jak mogę opłacić zamówienie?

Poprzez serwis PAYPAL

Metodą tradycyjną na konto bankowe

Płatnością przy odbiorze

14. Gdzie znajdę numer konta do opłacenia zamówienia ?

Numer konta wraz z innymi szczegółami całego zamówienia zostanie przesłany na podany adres e-mail tuż po finalizacji zamówienia.